De Lieve Tandarts

De Lieve Tandarts

Voor een tandarts is het niet alleen van belang om vakkundig te zijn. De communicatie met de patiënten speelt ook een belangrijke rol. Wanneer een tandarts geen rekening houdt met de patiënt kan dit ervoor zorgen dat de patiënt angst gaat ontwikkelen voor de tandarts. Een specifieke slechte ervaring met een bepaalde tandarts kan ervoor zorgen dat u vervolgens niet meer snel naar de tandarts gaat. Dit is dan weer erg tragisch, want dat is niet goed voor uw gebit. Meer dan 40% van de Nederlanders heeft in meer of mindere mate namelijk last van angst voor de tandarts. Om die reden is het keurmerk De lieve tandarts in het leven geroepen. Het doel daarvan is om meer mensen weer naar de tandarts te laten gaan. Bovendien willen wij ook dat ze weer met een plezierig gevoel naar de tandarts komen.

Onze praktijk is aangesloten bij De lieve tandarts en voldoet dan ook aan alle vereisten die nodig zijn om dit keurmerk te mogen dragen. Wij zijn altijd goed bereikbaar. Heeft u specifieke klachten, dan kunt u snel bij ons terecht. Ook luisteren we altijd goed naar u. Met goed luisteren kan namelijk de beste behandelingsmethode worden opgesteld. Bovendien plannen wij ruim tijd voor u in en proberen wij onze patiënten altijd op hun gemak te stellen. Even een praatje over een leuk onderwerp hoort daar bijvoorbeeld bij. Daardoor heeft u als patiënt minder het gevoel dat u echt bij een tandarts zit en voelt u zich beter op uw gemak. Ook streven we naar transparantie over de kosten en helpen wij u om van uw onzekerheden af te komen. Bent u dus bang voor de tandarts, of heeft u slechte ervaringen met uw huidige tandarts? Dan kunt u zich meteen bij ons inschrijven.