Praktijkmededelingen- en regels

Voor het verlenen van goede zorg en het onderhouden van een goede relatie met onze patiënten, zijn er een aantal regels binnen de praktijk opgesteld.
Wij verzoeken patiënten vriendelijk onze huisregels te respecteren.

Eerste afspraak

Komt u voor het eerst langs in de praktijk voor uw eerste afspraak? Dan verzoeken wij u om een geldig legitimatie mee te nemen (ID-kaart/paspoort/rijbewijs).
Meld u altijd eerst aan bij de balie wanneer u een afspraak heeft!

Geen verzekering?

Indien u geen tandartsverzekering heeft, dan kunnen wij als praktijk de declaraties niet naar een verzekering toesturen. Daarom dienen patiënten zonder een tandartsenverzekering na afloop van de behandeling direct af te rekenen aan de balie. U kunt bij ons zowel pinnen als contant betalen.

Wijziging in persoonlijke gegevens

Heeft u onlangs een nieuw adres, telefoonnummer, medicatie of bijvoorbeeld verzekering? Geef dit door aan ons! Dit kan zowel telefonisch als schriftelijk. Dit bevordert een goede samenwerking en een betere zorgverlening.

Afspraak annuleren?

Wilt u uw afspraak annuleren? Doe dit dan minimaal 24 uur van te voren! Voor het niet komen opdagen van afspraken en het te laat afmelden van afspraken wordt er voor de gereserveerde tijd kosten in rekening gebracht. Het herhaaldelijk te laat annuleren van afspraken kan leiden tot uitschrijving.

Digitale herinneringen

Indien u een afspraak bij ons heeft staan, dan wordt u een dag ervoor via de mail en sms herinnerd aan uw afspraak. Echter is het niet ontvangen van een herinnering geen excuus om niet te komen. U bent zelf verantwoordelijk voor uw afspraken!